fredag 21. oktober 2011

GIVEAWAY.

Det er no på tide med ein GIVEAWAY på bloggen!
Kjempekjekt at so mangen kikkar innom her!
Det vil vera trekkning når 4000 har kikka innom!
Håpar du vil vera med! :)
GIVEAWAYEN ER:
EIT VALGRITT PLAGG FRÅ EPLA BUTIKKEN MIN!




ALLE KAN DELTA I TREKNINGEN!
*Du får lodd nr 1 ved og leggja att ei helsing under dette innlegget.
(om du ikkje har blogg så velg anonym og legg at e-post add slik eg får tak i deg).

*Legg deg til som følger av bloggen min og du får lodd nr 2.

*Linker du denne givawayen i bloggen din får du lodd nr 3.

Totalt kan du få 3 lodd, skriv kor mange lodd du tek i kommentarfeltet.
Trekning vert ved 4000besøkande!

12 kommentarer:

  1. Heisann!
    Jeg slriver gjerne en hilsen til deg for å få sjansen til å vinne ett av de flotte plaggene du syr. Du er fantastisk flink Ingeborg. Hils Jentene og Sjuregutten, så håper jeg å være tilbake i barnehagen så fort som milig.
    Klem fra
    Randi

    SvarSlett
  2. Da ble det 2 lodd på meg =)

    SvarSlett
  3. Flinkis, Ingeborg!! Klem Elisabeth

    SvarSlett
  4. Følger og kommenterer og tar dermed to lodd :)

    SvarSlett
  5. Jeg er med jeg, og tar alle 3 loddene. Blir veldig glad hvis jeg vinner et av dine fine eplaprodukter:)

    Ha en fin lørdag!

    SvarSlett
  6. Hei Ingeborg! Så gøy med gi-bort! :) Jeg har ingen barn, men syns du har mange kule bukser, så jeg tror jeg kommer til å ønske meg det om jeg skulle vinne. :) Jeg er fast følger av bloggen din, så hele to lodd til meg! :)

    SvarSlett
  7. Hei! Så mye fint du lager! Jeg tar to lodd;)

    SvarSlett
  8. æ tar 3 lodd selvfølgelig! :P Du e så flink!

    SvarSlett
  9. Da blir det to lodd på meg :) Har lagt meg til som følger :)

    SvarSlett
  10. så artig med en give away! Du hadde mye fint i butikken din :) 1 lodd til meg takk :)

    SvarSlett
  11. jeg vil å ha:)

    SvarSlett

Kjekt om du legg att ein kommentar:)

Dersom du ikkje får lagt inn kommentar huk av boksen med "forbli innlogget" slik du IKKJE forbli innlogga.